مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:152023-12-25سياسي

امکان اعاده دادرسی در پرونده هفت سنگان وجود دارد


رییس کل دادگستری استان قزوین در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: امکان اعاده دادرسی در پرونده هفت سنگان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) که ظهر امروز در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، اگر همه ما وظایف خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم، مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی افزود: یکی از شئون تقوا، رعایت قانون است بطوری که مقام معظم رهبری می فرمایند عدالت از مجرای قانون تحقق پیدا می کند و در فرمایش دیگری می فرمایند معیار و ملاک عدل عمل به قانون است.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: قوانین در کشور ما نیز منبعث از شرع است و به عبارتی قوانین جاری کشور، اعتبار خود را از شرع مقدس می گیرد، پس برای همه آحاد جامعه رعایت قانون تکلیف است و رعایت آن مختص فرد یا افراد خاصی از جامعه نیست.

این مقام قضایی با بیان اینکه تحرک و نشاط دانشجویی برای جامعه، برکت است و هر چقدر این نشاط و پویایی در دانشگاه ها کمتر باشد، قطعا به ضرر جامعه خواهد بود، گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان و شخصا، از دیدار و حضور در جمع دانشجویان و جوانان استقبال می کنیم و آماده شنیدن راهکارها، پیشنهادها و انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان اعاده دادرسی در پرونده هفت سنگان وجود دارد

امکان اعاده دادرسی در پرونده هفت سنگان وجود دارد