مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:252024-01-06بين الملل

تلاش تل آویو برای راضی کردن آمریکا در آستانه سفر بلینکن


روزنامه گاردین گزارش داد که در آستانه سفر وزیر خارجه آمریکا به تل آویو، مقامات رژیم صهیونیستی به دنبال تدوین پیشنهاداتی درباره غزه هستند تا خواسته های آمریکا را درباره تلفات غیرنظامیان و نحوه مدیریت غزه پس از پایان جنگ برآورده کند.

- بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روزنامه گاردین گزارش داد که در آستانه سفر وزیر خارجه آمریکا به تل آویو، مقامات رژیم صهیونیستی به دنبال تدوین پیشنهاداتی درباره غزه هستند تا خواسته های آمریکا را درباره تلفات غیرنظامیان و نحوه مدیریت غزه پس از پایان جنگ برآورده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه گزارش داد که ایالات متحده از آغاز جنگ جدید غزه حمایت تمام عیاری از رژیم صهیونیستی به عمل آورده، اما سعی دارد کابینه این رژیم را به کاهش تنش های منطقه ای و جلوگیری از بروز یک درگیری بزرگ تر در منطقه وادار کند.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا تور یک هفته ای خود در منطقه را در روز جمعه با سفر به ترکیه آغاز کرد.

انتظار می رود بلینکن در طول سفر آتی خود به فلسطین اشغالی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهد تا اقدامات بیشتری برای محافظت از غیرنظامیان در غزه انجام داده، اجازه ورود کمک های بشردوستانه بیشتری را به غزه صادر کرده و وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش تل آویو برای راضی کردن آمریکا در آستانه سفر بلینکن

تلاش تل آویو برای راضی کردن آمریکا در آستانه سفر بلینکن