مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:502024-01-03اقتصادي

برداشت 1100 تن عسل در نهاوند


مدیر جهادکشاورزی شهرستان نهاوند گفت: پاییز امسال 1100 تن عسل مرغوب از زنبورستان های شهرستان نهاوند برداشت شد.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان نهاوند گفت: پاییز امسال 1100 تن عسل مرغوب از زنبورستان های شهرستان نهاوند برداشت شد.

توکل آبشناس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان نهاوند با توجه به کوهستانی بودن منطقه، مراتع مرغوب و رونق کشاورزی، قطب اصلی تولید انواع عسل های مرغوب است.

وی افزود: وجود مزارع گشنیز و کلزا در شهرستان نیز به عسل تولیدی آن رنگ و بوی خاصی داده و این محصول از خواص دارویی برخوردار کرده که جاذبه آن را برای مصرف کنندگان بالا برده است.

آبشناس تصریح کرد: در حال حاضر 85 هزار کلنی زنبورعسل با 350 بهره بردار در نهاوند وجود دارد که سالانه اواخر شهریور و در برخی از زنبورستان ها دوبار در سال اقدام به برداشت عسل می کنند.

مدیر جهادکشاورزی نهاوند ادامه داد: زنبورداران و کشاورزان توانمند نهاوند با علاقه فراوان به پرورش زنبور عسل و تولید این ماده غذایی و دارویی ارزشمند اشتغال دارند و محصولات مرغوب خود را به بازار مصرف در کشور عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه نهاوند به لحاظ جایگاه تولید عسل در سطح استان رتبه اول را دارد، تأکید کرد: این محصول سال های گذشته به لحاظ بازار مصرف از رونق خوبی برخوردار بود اما متأسفانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 1100 تن عسل در نهاوند

برداشت 1100 تن عسل در نهاوند