مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:052024-01-08سياسي

عَلَم «جهاد تبیین» بر دوش مداحان گذاشته شده است


رییس سازمان بسیج مداحان کشور در همایش ستایشگران استان یزد با بیان این که عَلَم «جهاد تبیین» بر دوش مداحان نهاده شده است، بر لزوم ارتقا سطح دانش جامعه ستایشگری در عرصه های گوناگون تاکید کرد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان بسیج مداحان کشور در همایش ستایشگران استان یزد با بیان این که عَلَم جهاد تبیین بر دوش مداحان نهاده شده است، بر لزوم ارتقا سطح دانش جامعه ستایشگری در عرصه های گوناگون تاکید کرد.

مصطفی خورسندی در گردهمایی جامعه ستایشگری حسینیه ایران که با عنوان مقاومت در مکتب اهل بیت(ع ) شب گذشته با حضور فرماندهان سپاه الغدیر استان، متولیان امر ستایشگری و جمع کثیری از مادحین، شعرا و مدیران هیئات مذهبی استان در حسینیه کربلای یزد برگزار شد، با بیان این که ستایشگران اهل بیت(ع) همواره جایگاه والایی در بین آحاد مردم داشتند، گفت: مداحان به واسطه اتصال به حضرات معصومین(ع)، همواره در پیش چشم مردم از شکوه و عظمت خاصی برخوردار بوده و هستند؛ به گونه ای که این قشر مأمن و پناهگاه مردم به شمار می روند.

وی تصریح کرد: نفس قدسی برخی از مادحین در گذشته، موجب شفای بیماران و گره گشایی از کار مردم شده و این به واسطه اخلاص این بزرگواران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عَلَم «جهاد تبیین» بر دوش مداحان گذاشته شده است

عَلَم «جهاد تبیین» بر دوش مداحان گذاشته شده است