مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:302024-01-09اقتصادي

رواج اشرافی گری در شهرداری گرگان؛ واقعیت یا توهم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهرداری ها به عنوان یکی از نهاد های نیمه دولتی به سبب نوع ساختار اداری و مالی نسبت به سایر نهاد ها و ارگان ها، - برخی اعضای شورای شهر گرگان لایحه خرید خودرو 2.

5 میلیارد تومانی برای شهرداری را سمبل اشرافی گری و تجمل دانسته و تعداد دیگر این خودرو را ضروری و متعارف می دانند و بر این باورند که مهم ترین ویژگی مجموعه مدیریتی این شهر، ویژه بینی به محلات کم برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهرداری ها به عنوان یکی از نهاد های نیمه دولتی به سبب نوع ساختار اداری و مالی نسبت به سایر نهاد ها و ارگان ها، بیشتر آبستن وقوع تخلف و فساد بوده‎اند که برخی از آن ها تا سال های سال در اذهان مردم باقی مانده است؛ که شهرداری گرگان هم از این قاعده مستثنا نبوده است.

فعالیت حدود 3 هزار کارمند، اعتبارسالانه حدود 2 هزار میلیارد تومانی در کنار امکان برخورداری از رانت اطلاعاتی و ارتباطی، گستردگی فعالیت شهرداری، تعداد زیاد بخش نامه ها و آیین نامه ها، حجم بالای مراودات مالی و تجاری در حوزه های عمرانی، فرهنگی و ده ها موضوع دیگر سبب می شود امکان بروز تخلف و فساد های فردی و جمعی محتمل باشد که از آن جمله می توان به ارتشاء، اختلاس و سایر دست بُرد های مالی اشاره کرد که در زمره میل! بیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواج اشرافی گری در شهرداری گرگان؛ واقعیت یا توهم؟

رواج اشرافی گری در شهرداری گرگان؛ واقعیت یا توهم؟