مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:052023-12-31اقتصادي

نحوه ارائه طرح ها و ایده های حوزه انرژی به سرمایه گذاران


نحوه ارائه طرح ها و ایده ها به سرمایه گذاران و نحوه حراست از ایده ها در کارگاه توانمندسازی طرح های منتخب رویداد نوآوری بهره ور در حوزه انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

- نحوه ارائه طرح ها و ایده ها به سرمایه گذاران و نحوه حراست از ایده ها در کارگاه توانمندسازی طرح های منتخب رویداد نوآوری بهره ور در حوزه انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میر سامان پیشوایی، رییس سازمان ملی بهره وری ایران در کارگاه توانمندسازی طرح های منتخب رویداد نوآوری بهره ور در حوزه انرژی که با حضور اعضای شورای سیاست گذاری رویداد نوآوری بهره ور در حوزه انرژی برگزار شد، با بیان این که رویدادهای نوآوری بهره ور که ذیل سند چشم انداز 2025 APO نیز ثبت شده از ابتکارات ایران است، اظهار کرد: تجربه برگزاری دو رویداد نوآوری بهره ور در حوزه های کشاورزی و حمل ونقل نشان می دهد بیشتر طرح هایی که با شکست روبه رو شده اند، پاشنه آشیل آنها مدل کسب وکار و تأمین مالی بوده است و نه حوزه نوآوری و فناورانه شان.

وی گفت: با افزایش یکباره قیمت انرژی فشار قابل توجهی به مصرف کننده وارد می شود، اما با استفاده از تکنیک قیمت گذاری بلوکی، می توان مصرف را مدیریت کرد، به طوری که قشر ضعیف جامعه کمتر تحت فشار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ارائه طرح ها و ایده های حوزه انرژی به سرمایه گذاران

نحوه ارائه طرح ها و ایده های حوزه انرژی به سرمایه گذاران