مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:252023-12-28اقتصادي

رفع 30 نیاز فناورانه واحدهای تولیدی و صنعتی فارس طی امسال


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 نیاز فناورانه واحدهای تولیدی و صنعتی و نیز شرکت ها و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به ارزش 45 میلیارد تومان رفع شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 نیاز فناورانه واحدهای تولیدی و صنعتی و نیز شرکت ها و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به ارزش 45 میلیارد تومان رفع شده است.

سیدمصطفی هاشمی امروز، 7 دی ماه با اشاره به برپایی سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری، حمایت از شرکت های دانش بنیان تولید محور را از اولویت مهم این شرکت بیان کرد و گفت: برای تحقق صنعت دانش بنیان در قالب فعال سازی فن بازار منطقه ای فارس، تقویت مراکز فناوری وکسب و کار و ایجاد پردیس علم و فناوری تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فن بازار منطقه ای فارس از فن بازارهای مطرح و موفق کشور است و در نیمه نخست امسال جزو استان های برتر کشور قرار گرفته است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 115 محصول فناورانه توسط شرکت دانش بنیان و فناور استان فارس عرضه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، نقش فن بازار در ایجاد ارتباط بین شرکت های دانش بنیان و واحدهای صنعتی را مهم بیان کرد و گفت: واحدهای صنعتی از فرصت ایجاد شده در فن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 30 نیاز فناورانه واحدهای تولیدی و صنعتی فارس طی امسال

رفع 30 نیاز فناورانه واحدهای تولیدی و صنعتی فارس طی امسال