مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:002024-01-11سياسي

فعالیت بیش از 4 هزار مرکز پژوهشی در استان قم


معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به فعالیت بیش از 4 هزار مرکز پژوهشی، 500 گروه مردمی و بیش از 200 تشکل مردمی در مجموعه دستگاه های دولتی در استان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم صبح امروز در مراسم افتتاحیه رویداد ملی جامعه پرداز که به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد، اظهار داشت: شهر قم یکی از شهرهایی است که به جهت مهاجر پذیری شاهد بروز آسیب های مختلفی در آن هستیم.

وی ادامه داد: به واسطه دیدارهای مردمی که استاندار قم در این مدت شروع کرده بنده نیز کنار او حضور پیدا می کنم به این واسطه باعث شده اطلاعاتمان از مردم بسیار دقیق تر باشد.

مقیمی تصریح کرد: ریشه بسیاری از مشکلاتی که از سوی مردم مطرح می شود مسائل خانوادگی است که با آن ها مواجه هستیم.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم عنوان کرد: برای حل این قبیل آسیب ها باید در 2 حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی و ورود حلقه های میانی اقدامات موثری انجام شود.

وی ادامه داد: ما در استان قم شاهد فعالیت بیش از 4 هزار مرکز پژوهشی، 500 گروه مردمی و بیش از 200 تشکل مردمی در مجموعه دستگاه های دولتی هستیم، این ها ظرفیت هایی هستند که می توان با استفاده از آن ها گام های خوبی برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 4 هزار مرکز پژوهشی در استان قم

فعالیت بیش از 4 هزار مرکز پژوهشی در استان قم