مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:052024-01-17سياسي

در 9 ماه گذشته 52 محکوم از قصاص رهایی یافتند


رییس شورای حل اختلاف استان تهران گفت: در 9 ماهه سال جاری 52 نفر محکوم به قصاص از قصاص رهایی یافته و همچنین در این مدت بیش از 2 هزار زندانی جرایم غیر عمد و مالی استان تهران از زندان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا مهدوی رییس شورای حل اختلاف استان تهران در آیین تجلیل از کارکنان برتر شورای حل اختلاف استان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب به امت مسلمان، اظهار کرد: در این مراسم از 600 نفر از کارکنان برتر که توسط سرپرستان مجتمع های حل اختلاف استان معرفی شده اند تجلیل خواهد شد.

وی افزود: در مجموعه شورای حل اختلاف استان تهران بیش از 3 هزار نفر کارمند مشغول به کار هستند و از بین این تعداد نفرات، 600 نفر بر اساس شاخص های عملکردی به عنوان کارکنان برتر شناخته شدند.

مهدوی اضافه کرد: مشابه همین همایش بهمن ماه امسال و در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یا در ایام نیمه شعبان برای تجلیل از همکاران قضایی شورای حل اختلاف استان تهران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در جهت ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی تمامی تلاش خود را به کار گیریم.

رییس شورای حل اختلاف استان تهران با بیان اینکه در 22 شهریور سال جاری قانون شوراهای حل اختلاف با محوریت دادگاه های صلح و سازش به تصویب نهایی رسید و در 7 آذر ماه سال جاری لازم الاجرا شد، عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 9 ماه گذشته 52 محکوم از قصاص رهایی یافتند

در 9 ماه گذشته 52 محکوم از قصاص رهایی یافتند