مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:102024-01-07سياسي

رسانه ها مدیران را پاسخگو کنند


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: رسانه ها باید زبان گویای مردم باشند و افکار عمومی را در رساندن مطالبات به مسئولان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا احمدی امروز  در اختتامیه دومین رویداد رسانه ای تبریزنگار در جمع اهالی رسانه شهر، اظهار کرد: مقوله مشارکت آحاد مردم خصوصاً نخبگان فرهیخته در تعیین سرنوشت خودشان و در تصمیم گیری هایی که به زندگیشان مربوط است، از نظر کارشناسان محل تامل و توجه است.

وی افزود: برای شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز هم تحقق وفاق اجتماعی و افزایش مشارکت موثر مردمی، یک ضرورت و اولویت به حساب می آید.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه برای افزایش مشارکت مردم در اداره امور شهر و تصمیم گیری های مدیریت شهری، بسترسازی، آگاهی دهی، فرهنگسازی و آموزش بهترین راه ها هستند، افزود: جایگاه رسانه ها در این فرهنگسازی و نهایتاً جلب مشارکت مردمی، جایگاهی انکارناپذیر است و به رغم اینکه همه بخش ها در فرهنگسازی، سهم خود را دارند اما هیچ کدام به اندازه رسانه ها اثرگذار نیستند.

احمدی عنوان کرد: باید برای استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه ها برای تقویت مشارکت مردم در اداره امور شهر و ایجاد تفاهم بیشتر بین مردم و مدیران شهری، ساز و کاری تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مدیران را پاسخگو کنند

رسانه ها مدیران را پاسخگو کنند