مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:052023-12-28سياسي

گنجی: همدلی حوزه و دانشگاه موجب ایجاد هم افزایی در پیشبرد امور حساس و خطیر است


رییس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اهمیت توجه به حوزه و دانشگاه، گفت: همدلی حوزه و دانشگاه موجب تثبیت اثر در جامعه و ایجاد هم افزایی در پیشبرد امور حساس و خطیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان با سفر به استان یزد در دانشگاه یزد حضور یافت و در مراسم تقدیر از پژوهشگران کشور شرکت کرد.

در این مراسم که به همت دانشگاه یزد برگزار شد، گنجی با هیأت همراه، ضمن بازدید از مراکز خدمات رفاهی دانشجویان دانشگاه یزد و بررسی مسائل دانشجویان این دانشگاه و ارائه راهکارهای لازم برای برون رفت از مسائل و موانع موجود، در مراسم تقدیر از پژوهشگران کشور نیز حضور یافت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به وضعیت فعلی دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: مؤلفه هایی مانند سیاست ها و رویکرد این دانشگاه بر تدوین و تحکیم عملکرد مبتنی بر احترام به افراد و ایجاد فضای اعتماد و همدلی و شفافیت در مدیریت و ارتقای کیفیت به همراه بهره وری، عامل موفقیت و ارتقاء عملکرد دانشگاه یزد است.

گنجی در ادامه با اشاره به برخی از افتخارات دانشگاه یزد گفت:  قرارگرفتن در ردیفِ 8 دانشگاهِ برتر کشور،  قرار گرفتن در ردیفِ 200 دانشگاهِ جوان برتر جهان، کسب رتبه های برتر در مسابقات علمی و برنامه نویسی و المپیادهای ملی و بین المللی، و هچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجی: همدلی حوزه و دانشگاه موجب ایجاد هم افزایی در پیشبرد امور حساس و خطیر است

گنجی: همدلی حوزه و دانشگاه موجب ایجاد هم افزایی در پیشبرد امور حساس و خطیر است