مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:552024-01-16سياسي

تنها 20 درصد زباله های کرج بازیافت می شود


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: در برخی کشورهای پیشرفته تا 56 درصد زباله ها بازیافت می شود ولی در کلانشهر کرج تنها 20 درصد از زباله ها بازیافت می شود.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: در برخی کشورهای پیشرفته تا 56 درصد زباله ها بازیافت می شود ولی در کلانشهر کرج تنها 20 درصد از زباله ها بازیافت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد چپردار روز سه شنبه 26 دی ماه در جمع خبرنگاران عدم جمع آوری صحیح زباله را عامل ایجاد مشکلات زیست محیطی دانست و عنوان کرد: عمده اولویت و مطالبه شهروندان مربوط به جمع آوری زباله و زیباسازی فضای شهر است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در دوره گذشته شورای شهر و مدیریت شهری طرحی را برای ساماندهی و تفکیک زباله ها داشتند که بخشی از اجرای آن طرح جمع آوری مخازن سبدی زباله های خانگی بود که باید قبل از این اقدام فرهنگ سازی و زیرساخت های آن توسط مدیریت شهری فراهم و سپس سطل های زباله جمع آوری می شد تا موجب نارضایتی شهروندان نشود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه موضوعی که باعث نارضایتی شهروندان شده وضعیت نامناسب رسیدگی به زباله شهری است، بیان کرد: سال گذشته 380 میلیارد تومان به پیمانکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 20 درصد زباله های کرج بازیافت می شود

تنها 20 درصد زباله های کرج بازیافت می شود