مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:002024-01-16سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات با زمینه سازی دستگاه های اجرایی


فرماندار علی آبادکتول انتخابات سالم و پرشور را عامل شکست دشمنان دانست و گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید زمینه برگزاری انتخابات سالم و حداکثری را فراهم کنند.

- ایسنا/گلستان فرماندار علی آبادکتول انتخابات سالم و پرشور را عامل شکست دشمنان دانست و گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید زمینه برگزاری انتخابات سالم و حداکثری را فراهم کنند.

ابراهیم احمدی امروز سه شنبه 26 دی ماه 1402 در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول ضمن تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری از تمام عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان تقدیر کرد و افزود: چهار اصل سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت که از سوی مقام عظمای ولایت مطرح و بر لزوم اجرای آن تأکید شده است باید سرلوحه اقدامات همه مسئولین ادارات و نهادها قرار گیرد.

احمدی با اشاره به بررسی و رفع نواقص زیرساخت های مورد نیاز انتخابات به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات اظهار کرد: کلیه دستگاه های اجرایی موظف هستند نیازهای اساسی برای برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم را در راستای فرمایشات چهارگانه رهبر معظم انقلاب فراهم کنند.

فرماندار علی آبادکتول انتخابات سالم و پرشور را عاملی برای شکست توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم در عرصه جهاد تبیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات با زمینه سازی دستگاه های اجرایی

مشارکت حداکثری در انتخابات با زمینه سازی دستگاه های اجرایی