مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:402024-01-18سياسي

مردم محله های کمتربرخوردار استان در مسیر آبادانی و تحول همراه شدند


روند تحقق اهداف و برنامه های قرارگاه اجتماعی استان باید تداوم و شتاب بیشتری بگیرد و در سال 1403 با توجه به تجاربی که کسب شد، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در پنجاه و سومین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه 28 دی ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: اکنون توانمندسازی 67 محله کمتربرخوردار استان در قالب قرارگاه اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و شاهد هستیم که دستاوردهای مصوبات و برنامه ریزی های صورت گرفته، برای مردم ملموس شده است.

وی ادامه داد: کارآمدی این قرارگاه جنبش و پویایی خاصی را به محله های هدف داده و مردم با امید و اعتماد بیشتری نسبت به طرح موضوعات و مطالبات خود اقدام می کنند.

عبداللهی گفت: نتایج بدست آمده حاصل هماهنگی، انسجام و اراده ای است که شکل گرفته و مشارکت های مردمی از طریق راه اندازی دفاتر خانه محله ها، افزایش یافته است.

  وی افزود: این روند باید تداوم و شتاب بیشتری بگیرد و در سال 1403 با توجه به تجاربی که کسب شد، عملکرد به مراتب بهتری حاصل شود.

استاندار البرز گفت: به طور مثال 24 محله هدف در شهر کرج است که باید در سال جدید نیز برای هر کدام حداقل 10 برنامه اساسی تدوین و اجرایی شود و این اقدام نمود بسیار خوبی از عملکرد شهرداری ها و گامی بزرگ در کسب رضایتمندی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم محله های کمتربرخوردار استان در مسیر آبادانی و تحول همراه شدند

مردم محله های کمتربرخوردار استان در مسیر آبادانی و تحول همراه شدند