مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:502023-12-31سياسي

دارنده سلاح باید احساس ناامنی کند/ اراذل و اوباش، خط قرمز پلیس هستند


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر لزوم افزایش اشراف اطلاعاتی در تمام حوزه های کاری، گفت: وجود سلاح یک مولفه ناامنی است بنابراین باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام شود که دارنده سلاح، - ایسنا/خوزستان جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر لزوم افزایش اشراف اطلاعاتی در تمام حوزه های کاری، گفت: وجود سلاح یک مولفه ناامنی است بنابراین باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام شود که دارنده سلاح، احساس ناامنی کند.

سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات اطلاعات شهرستان بهبهان که امروز (10 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بهبهان جزو شهرستان هایی است که در آغاز انقلاب اسلامی و حتی در بسترسازی قبل از انقلاب نقش بسیار مهمی داشت و شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مردم شهرستان بهبهان را باید این طور توصیف کرد که در داخل با وطن فروشان و نفاق مقابله کردند و در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت نیز نقش فعال و موثری داشتند و دارند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با با بیان اینکه امنیت و آرامش حق مردم است، عنوان کرد: مجموعه انتظامی شهرستان بهبهان برای انجام اقدامات و برنامه ریزی ها، در تلاش هستند تا آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنند و به همه کارکنان این مجموعه خدا قوت می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارنده سلاح باید احساس ناامنی کند/ اراذل و اوباش، خط قرمز پلیس هستند

دارنده سلاح باید احساس ناامنی کند/ اراذل و اوباش، خط قرمز پلیس هستند