مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:102023-12-30حوادث

آمادگی 30 پایگاه امداد و نجات کردستان برای خدمت رسانی در زمستان 1402


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اعلام کرد: 30 پایگاه امداد و نجات این جمعیت در جاده های مواصلاتی استان در زمستان به مردم خدمات ارائه می دهند.

- پیام جلالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 30 پایگاه امداد و نجات ثابت، موقت و پشتیبان در محورهای مواصلاتی استان با هدف پاسخگویی سریع و بهینه به حوادث و سوانح احتمالی در فصل زمستان، برای امدادرسانی و ارائه خدمات به هموطنان آماده باش هستند.

وی تصریح کرد: تعداد 30 دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه خودروی نجات کمک دار، 1 دستگاه آرگو، 13 دستگاه وانت کمک دار، 4 دستگاه موتورسیکلت و 3 تیم آنست در سطح استان تکمیل کننده خدمت رسانی عوامل این جمعیت در طرح امداد و نجات زمستانه است و 150 نفر روز نیروی نجاتگر در قالب تیم های عملیاتی برای اجرای طرح زمستانه جمعیت هلال احمر در استان، مشارکت و همکاری دارند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: یک تیم امداد هوایی در آشیانه هلال احمر در سنندج مستقر است و همچنین تیم های عملیاتی هلال احمر، به صورت 24 ساعته در پایگاه ها و پست ها آماده ارائه خدمات هستند.

جلالی با اشاره به آمادگی تمامی شعب و پایگاه ها، برای اسکان اضطراری مسافرین در راه مانده احتمالی در زمان بروز حوادث طبیعی و بین جاده ای عنوان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی جاده های استان علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 30 پایگاه امداد و نجات کردستان برای خدمت رسانی در زمستان 1402

آمادگی 30 پایگاه امداد و نجات کردستان برای خدمت رسانی در زمستان 1402