مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 21:052024-01-17بين الملل

مصر: تلاش برای کوچاندن فلسطینیان را کاملا رد می کنیم


وزیر دفاع مصر روز چهارشنبه در سخنانی تاکید کرد که این کشور تلاش ها برای کوچاندن فلسطینیان از سرزمین هایشان را کاملا رد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد احمد زکی وزیر دفاع مصر روز چهارشنبه در دیدار با هماهنگ کننده امور بشردوستانه و امور بازسازی غزه درباره راه های هماهنگی تلاش ها برای ارسال کمک های بشردوستانه به نوار غزه گفت وگو کرد.

وی در ادامه سخنانش گفت: بر هماهنگی با تمامی طرف های منطقه ای و بین المللی برای رسیدن به آرامش و کاهش درد و رنج ساکنان غزه تاکید داریم .

احمد زکی اضافه کرد: بر موضع قاطع خود در حمایت از آرمان فلسطین بر اساس قوانین بین المللی و رد کامل تلاش ها برای کوچاندن ملت فلسطین تاکید داریم .

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن نیز روز سه شنبه تاکید کرد که اردن هرگونه تلاش برای کوچاندن فلسطینیان از غزه یا کرانه باختری به خارج از سرزمین شان را رد می کند .

برخی از مقام های رژیم صهیونیستی اخیرا اظهاراتی درباره کوچاندن فلسطینیان از نوار غزه را مطرح کرده اند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی چندی پیش از این با اشاره به حملات همه جانبه این رژیم به نوار غزه گفت که این فرصتی برای تمرکز بر پروژه کوچاندن فلسطینیان و ترغیب ساکنان غزه برای مهاجرت به دیگر کشورهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر: تلاش برای کوچاندن فلسطینیان را کاملا رد می کنیم

مصر: تلاش برای کوچاندن فلسطینیان را کاملا رد می کنیم