مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:102024-01-15اقتصادي

واگذاری ساخت7هزار واحد مسکونی به سازمان همیاری های یزد


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های یزد گفت: ساخت پروژه نهضت ملی مسکن به این مجموعه سپرده شده که تاکنون بیش از هفت هزار واحد در دستور کار قرار گرفته و با قوت و حمایت شورای مسکن استان در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا عظیمی زاده در نشستی با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و همچنین مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی و 16 شهردار این استان بر آمادگی کامل این سازمان برای همکاری بیشتر با سازمان های همیاری و شهرداری های کشور در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم در اجرای پروژه های شهری نیز به صورت جدی به عنوان یار و یاور شهرداری ها وارد شویم و سازمان همیاری شهرداری های یزد برای همکاری بیشتر با سازمان های همیاری شهرداری های کشور و شهرداری ها در اجرای پروژه های عمرانی و با کیفیت قابل قبول آمادگی کامل دارد.

علی فاطمی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان جنوبی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش تعاملات سازمان همیاری شهرداری های یزد و خراسان جنوبی، بیرجند را یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی برای بهره بردن از زیبایی های این شهر دانست.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان همیاری شهرداری های یزد به عنوان قرارگاه سازندگی در مسیر توسعه و آبادانی استان شناخته شده بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری ساخت7هزار واحد مسکونی به سازمان همیاری های یزد

واگذاری ساخت7هزار واحد مسکونی به سازمان همیاری های یزد