مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:202023-12-22سياسي

نگاه متفاوت خطیب جمعه گرگان به دلایل حمله اسراییل به غزه


امام جمعه موقت گرگان ضمن تأکید بر تقویت «تقویت بنیه دفاعی» کشور و برشمردن دلایل حمله رژیم جعلی صهیونیستی به مردم غزه گفت: ما باید به قوی ترین تجهیزات جنگی مجهز باشیم تا هیچ دشمنی جرأت تعرض به خاک ما را نداشته باشد.

- ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان ضمن تأکید بر تقویت تقویت بنیه دفاعی کشور و برشمردن دلایل حمله رژیم جعلی صهیونیستی به مردم غزه گفت: ما باید به قوی ترین تجهیزات جنگی مجهز باشیم تا هیچ دشمنی جرأت تعرض به خاک ما را نداشته باشد.

حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه های نماز جمعه گرگان با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان اظهار کرد: امیدواریم این سفرها در استان ما و سایر استان های کشور منشاء خیر و برکت و سبب رفع مشکلات و مسائل مردم شود.

وی با بیان اینکه همه به خوی وحشی گری رژیم صهیونسیتی واقف هستنند و قوم بنی اسراییل همراه با نافرمانی های خود حضرت موسی(ع) را به ستوه می آوردند، افزود: از مهمترین دلایلی که رژیم فاسد اسراییل به خود اجازه می دهد به مردم مظلوم غزه و فلسطین حمله کند این است که آن ها تجهیزات جنگی مجهز برای دفاع از خود ندارند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه پلیس فلسطین تنها فرم و لباس انتظامی بر تن داشته و حتی اجازه حمل اسلحه را ندارد، گفت: بنابر توصیه قرآن مسلمانان باید خود را به مجهزت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه متفاوت خطیب جمعه گرگان به دلایل حمله اسراییل به غزه

نگاه متفاوت خطیب جمعه گرگان به دلایل حمله اسراییل به غزه