مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:302024-01-03بين الملل

امیرعبداللهیان: اسراییل پس از هفته ها جنایت به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی ایکس، نوشت: شهادت آقای شیخ صالح العاروری و تعدادی از همراهان ایشان را به آقای شیخ اسماعیل هنیه، - وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی پس از هفته ها جنایت جنگی، نسل کشی و ویرانی در غزه و کرانه باختری و علی رغم حمایت مستقیم ایالات متحده به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی ایکس، نوشت: شهادت آقای شیخ صالح العاروری و تعدادی از همراهان ایشان را به آقای شیخ اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس، اعضای این جنبش آزادی بخش و ملت قهرمان فلسطین تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: اینچنین عملیات های بزدلانه تروریستی ثابت می کند که رژیم صهیونیستی پس از هفته ها جنایت جنگی و نسل کشی و ویرانی در غزه و کرانه باختری علی رغم حمایت مستقیم ایالات متحده به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

وزیر امور خارجه گفت: فعالیت شرورانه ماشین ترور این رژیم تروریستی در سایر کشور ها تهدید واقعی صلح و امنیت و زنگ هشدار جدی برای امنیت کشور های منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: اسراییل پس از هفته ها جنایت به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است

امیرعبداللهیان: اسراییل پس از هفته ها جنایت به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است