مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:152024-01-19سياسي

اسراییل، رژیم شکست خورده است


بنا به گفته تحلیلگران، مردم غزه پیروز این میدان و اسراییل شکست خورده است، زیرا امروز 100 روز است که عملیات طوفان الاقصی، - ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: بنا به گفته تحلیلگران، مردم غزه پیروز این میدان و اسراییل شکست خورده است، زیرا امروز 100 روز است که عملیات طوفان الاقصی، لانه عنکبوت را متلاطم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از اصفهان، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان اینکه زبان و سخن نقش مهمی در سعادت انسان ایفا می کند، اظهار کرد: خداوند در سوره الرحمن می فرماید بیان از جمله ویژگی های فطری انسان است و امام علی(ع) نیز می فرمایند: اگر انسان زبان نداشت، مجسمه ای بیشتر نبود.

وی افزود: تاثیر زبان تا آنجاست که تنها با گفتن یک کلمه، جنگ های بسیاری آغاز و یا پایان می یابد، بنابراین اگر زبان کنترل نشود، برای انسان سختی و مشقت زیادی ایجاد می شود.

به همین دلیل سخنان مان باید حکیمانه و منطقی باشد.

امام جمعه موقت اصفهان به مسئله غزه و جنایت های رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: بنا به گفته تحلیلگران، مردم غزه پیروز این میدان و اسراییل شکست خورده است، زیرا امروز 100 روز است که عملیات طوفان الاقصی، لانه عنکبوت را متلاطم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل، رژیم شکست خورده است

اسراییل، رژیم شکست خورده است