مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:552024-01-17اقتصادي

جزییات لایحه بودجه 1403 شهرداری یزد/71 درصد سهم طرح های عمرانی می‎شود


لایحه بودجه سال 1403 شهرداری یزد در حالی امروز طی یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد تقدیم اعضای شورا برای بررسی و تصویب شد که بیش از 70 درصد سهم این بودجه برای طرحهای عمرانی شهر در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/یزد لایحه بودجه سال 1403 شهرداری یزد در حالی امروز طی یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد تقدیم اعضای شورا برای بررسی و تصویب شد که بیش از 70 درصد سهم این بودجه برای طرحهای عمرانی شهر در نظر گرفته شده است.

مجید بیگی معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری یزد در این مراسم از تدوین لایحه بودجه براساس راهبردهای اساسی ترسیم شده توسط شورای شهر خبر داد و از جمله این راهبردها را تاکید بر رشد و پیشرفت ایرانی اسلامی، تاکید بر ارزش های معنوی، عدالت محوری در تمام فعالیت ها، نیازسنجی و برنامه ریزی صحیح برای طرحهای جدید، تمرکز زدایی براساس محله محوری، جذب مشارکت شهروندان و نخبگان و بهره گیری از ظرفیت های فناوری های نوین، جذب سرمایه ها و توجه ویژه به امنیت و محیط زیست شهری و نیز تعیین تکلیف طرحهای نیمه تمام و توجه به گردشگری شهر میراث جهانی یزد، ذکر کرد.

وی افزود: البته شهرداری نیز در همین راستا سیاست های اجرایی بودجه برای سال 1403 را در نظر گرفته که در این باره می توان به بهره گیری از ظرفیت خیرین شهرساز و جلب مشارکت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات لایحه بودجه 1403 شهرداری یزد/71 درصد سهم طرح های عمرانی می‎شود

جزییات لایحه بودجه 1403 شهرداری یزد/71 درصد سهم طرح های عمرانی می‎شود