مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:402024-01-17سياسي

مشارکت مردم کلید حل مسائل کشور است


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم کلید حل مسائل کشور است؛ به عبارت دیگر هر چقدر که مشکلات در جامعه بیشتر باشد، مشارکت پاسخی برای حل مشکلات است.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم کلید حل مسائل کشور است؛ به عبارت دیگر هر چقدر که مشکلات در جامعه بیشتر باشد، مشارکت پاسخی برای حل مشکلات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی امروز در طرح ملی اعتلا که در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت مردم کلید حل مسائل کشور است به عبارت دیگر هر چقدر که مشکلات در جامعه بیشتر باشد، مشارکت پاسخی برای حل مشکلات است.

وی افزود: اندیشه اسلامی در حکمرانی با اندیشه غربی متفاوت است که مطابق آن کشورهای غربی تمام نهادهای کشور را بر بستر اقتصاد تنظیم می کنند در نظام های اسلامی تعلیم و تربیت انسان های متعالی است.

نگاهداری بیان کرد: ربا به این دلیل حرام است که تاثیری در تعالی انسان ندارد و مانع پیشرفت انسان می شود، کشورهای غربی تنها به تولید و رشد اقتصادی توجه دارند؛ اما شعار انقلاب اسلامی تربیت و تعالی انسان است و اجازه دهیم مردم در مدرسه رشد پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم کلید حل مسائل کشور است

مشارکت مردم کلید حل مسائل کشور است