مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:462024-01-15سياسي

روزنامه اعتماد برای خبر «پشت پرده حجاب بان ها» مجرم شناخته شد


اعضای هیأت منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی، مدیر مسؤول و صاحب امتیاز پایگاه خبری اصلاحات نیوز و میز نفت را مجرم نشناختند اما مدیر مسؤول روزنامه اعتماد را با اکثریت مطلق آرا مجرم شناختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، اکبر نصراللهی سخنگوی هیأت منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی،گفت: اتهام های آقای بهروز بهروزی، نشر اکاذیب و  چاپ و انتشار اسناد رسمی و محرمانه موضوع  بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات در تاریخ 5 آذر 1402  با تیتر پشت پرده حجاب بان ها  بود که هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهم با اکثریت مطلق آراء در موضوع اتهام وی را مجرم دانست و نیز ایشان را با همین رای مستحق تخفیف ندانست.

  قاضی کریمی گفت: صرف نظر از موضوع حجاب بان ها، چرا عین سندی را که مهر خیلی محرمانه دارد منتشرکرده اید؟   متهم گفت: سند را از فضای مجازی گرفتیم  و متعاقب اظهارات وزیر کشور در مورد حجاب بان ها، آن را منتشرکردیم ضمن اینکه محرمانه و خیلی محرمانه ارسالی از وزارتخانه ها و سازمان ها ، شأنیت  خود را از دست داده اند.

قاضی کریمی بعد از دفاعیات متهم و توضیحات وکیل او بار دیگر با اشاره به اینکه موضوع بررسی دادگاه، درست و غلط بودن اظهارات وزیر کشور و بخشنامه مذکور نیست،از وکیل متهم پرسید، چرا سند خیلی محرمانه بدون مجوز منتشر شد که وکیل پاسخ داد ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه اعتماد برای خبر «پشت پرده حجاب بان ها» مجرم شناخته شد

روزنامه اعتماد برای خبر «پشت پرده حجاب بان ها» مجرم شناخته شد