مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 19:202024-01-02اقتصادي

برداشت حدود 7000 تن مواد معدنی در گیلان


مدیرکل صمت گیلان از فعالیت 50 معدن در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 6 میلیون و 900 هزار تن مواد معدنی برداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیاهکل، تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت معدن و تجارت گیلان امروز در بازدید از پروژه های معادن دورافتاده ارتفاعات دیلمان، پیرکوه، گرماور و چاکرود شهرستان سیاهکل با اذعان به اینکه هرگونه برداشت معدنی بدون حضور مسؤول فنی غیرقانونی است، اظهار کرد: در برخورد با متخلفین حوزه معدن و متجاوزین به انفال دولت، قاطع هستیم.

  وی ضمن تذکر به معدن کاران منطقه، با تاکید براینکه معادن امانتی در دست بهره برداران است، افزود: دست اندازی به اراضی ملی برای برداشت مصالح معدنی تخلف آشکار است.

  به گفته مدیرکل صمت گیلان، هرگونه فعالیت معدنی فاقد مجوز و بدون رعایت چارچوب قوانین معادن تخلف محرز است و متخلفین به مراجع قضایی معرفی می شوند.

  پورحیدری با بیان اینکه تعداد 50 معدن فعال در استان وجود دارد، گفت: میزان برداشت مواد معدنی از ابتدای سال جاری تاکنون به 6 میلیون و 900 هزار تن رسیده است.

  وی با بیان اینکه معادن صرفا به صورت امانت در اختیار بهره بردار معدن قرار می گیرند، افزود: پس از اتمام برداشت صحیح ذخایر معدنی، با پرداخت حقوق دولتی و رعایت سایر ضوابط؛ معادن طبق قانون مجددا به منابع طبیعی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت حدود 7000 تن مواد معدنی در گیلان

برداشت حدود 7000 تن مواد معدنی در گیلان