مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 23:252024-01-06سياسي

شکل گیری مکتب و تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان


فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه تفکر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان شکل گرفته است، گفت: ما در حال گذر از پیچ تاریخی هستیم و این فضا و تفکر زمینه سازی برای ظهور است.

- ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه تفکر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان شکل گرفته است، گفت: ما در حال گذر از پیچ تاریخی هستیم و این فضا و تفکر زمینه سازی برای ظهور است.

بیژن پولادی امروز، 16 دی ماه در اجتماع مردم بخش چمستان شهرستان نور در محکومیت حادثه تروریستی کرمان در مسجد جامع این شهرستان، با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم مزارشهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به اذعان سناتورهای آمریکا اعضای کنگره و معاونین دولت آمریکا دو هدف را در خاورمیانه دنبال می کنند که یکی دسترسی آسان به نفت و تقویت رژیم صهیونیستی و اسراییل و دیگری به وجود آوردن سدی در مقابل ایران برای جلوگیری از پیشرفت و نفوذ منطقه ای و بین المللی است .

وی با اشاره به اظهارات اعضای کنگره، دولت آمریکا و موسسه oso آمریکا تصریح کرد: می گویند، در زمان اوباما داعش را به وجود آوردیم به گونه ای که با جمع کردن تروریست های جهان و تقویت نگاه افراطی گری اسلامی و با تجهیز کردن و آموزش دادن آن ها عملیات خرابکارانه را در این حوزه سرزمینی انجام دهند تا این منطقه ثبات نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری مکتب و تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان

شکل گیری مکتب و تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان