مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:502023-12-24اقتصادي

هدایت گلستان به سمت اقتصاد دریا محور/ سرمایه گذاران پای کار بیایند


مدیرکل شیلات گلستان با بیان اینکه باید استان را به سمت و سوی بهره مندی از اقتصاد دریامحور سوق دهیم، افزود: پس از لایروبی کانال آشور، دسترسی صیادان منطقه به دریای خزر برقرار شده و باید از این ظرفیت به شکلی شایسته استفاده کنیم.

- ایسنا/گلستان مدیرکل شیلات گلستان با بیان اینکه باید استان را به سمت و سوی بهره مندی از اقتصاد دریامحور سوق دهیم، افزود: پس از لایروبی کانال آشور، دسترسی صیادان منطقه به دریای خزر برقرار شده و باید از این ظرفیت به شکلی شایسته استفاده کنیم.

دکتر اسماعیل جباری ظهر یک شنبه سوم دی ماه 1402 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقتصاد دریا محور یکی از ظرفیت های مهم رشد اقتصادی منطقه محسوب می شود، اظهار کرد: توجه به این حوزه می تواند یکی از مصداق های اقتصاد مقاومتی در استان گلستان باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه داشتن برای ترویج اقتصاد دریا محور و استفاده پایدار از ظرفیت منابع و گستره های آبی در جهت رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال را به دنبال دارد، ادامه داد: فعالیت در زمینه اقتصاد دریا محور مستلزم حمایت دولت از صنایع مرتبط از قبیل حمل و نقل دریایی، انرژی های تجدیدپذیر، آبزی پروری و شیلات است که باید از همه ظرفیت ها در این حوزه بهره مند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت گلستان به سمت اقتصاد دریا محور/ سرمایه گذاران پای کار بیایند

هدایت گلستان به سمت اقتصاد دریا محور/ سرمایه گذاران پای کار بیایند