مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 17:452024-01-19بين الملل

عربستان وعده اتمی شدن داد/ به آژانس هم می فروشیم!


وی تاکید کرد که عربستان یک عضو مسؤول جامعه بین المللی است و «نه تنها برای پیروی از استانداردها، بلکه برای تعیین آنها و همکاری با سایر کشورها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و مقابله با چالش های تغییرات آب و هوایی تلاش می کند».

- وی تاکید کرد که عربستان یک عضو مسؤول جامعه بین المللی است و نه تنها برای پیروی از استانداردها، بلکه برای تعیین آنها و همکاری با سایر کشورها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و مقابله با چالش های تغییرات آب و هوایی تلاش می کند .

عادل بن احمد الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی گفت که کشورش صاحب انرژی هسته ای خواهد شد و همانطور که نفت را می فروشد، آن را به آژانس انرژی اتمی خواهد فروخت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مساله طی یک جلسه گفت وگو با عنوان گام های جسورانه به سوی پایداری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در حاشیه نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد 2024 در شهر داووس سوییس مطرح شد.

  در گفت وگو بین الجبیر که سمت فرستاده آب و هوای کشورش را نیز برعهده دارد و رافائل گروسی، مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی، وزیر سعودی خطاب به گروسی گفت: ما ذخایر زیادی از اورانیوم داریم و می خواهیم از آنها بهره برداری کنیم، ما همانطور که به شما نفت می فروشیم انرژی هسته ای را هم به شما می فروشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان وعده اتمی شدن داد/ به آژانس هم می فروشیم!

عربستان وعده اتمی شدن داد/ به آژانس هم می فروشیم!