مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:302024-01-08سياسي

62 درصد از داوطلبان در زنجان تایید صلاحیت شدند


رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی شاهد این هستیم که 62 درصد از داوطلبان تایید صلاحیت شدند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، رییس ستاد انتخابات استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق زمان بندی فرایند برگزاری انتخابات در روزهای 15 و 16 دی ماه نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیات های نظارت ابلاغ شد، اظهار داشت:  از 374 نفر که ثبت نام نهایی شده بود، 5 نفر انصراف و 18 نفر نیز نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت درهیات های اجرایی اعتراضی نداشتند و در مجموع 351 نفر مورد بررسی قرار گرفتند.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه از این تعداد دو نفر عدم احراز شدند، گفت: 24 نفر نیز به دلیل نقص مدارک و شرایط شکلی که در مرحله ثبت نام ها بود حائز شرکت در انتخابات نبودند.

وی با بیان اینکه در نهایت 218 نفر توسط هیات نظارت استان تایید و نتایج به داوطلبان اعلام شد، اذعان کرد: کل رد صلاحیت ها نیز در این دوره 107 نفر بود.

رفیعی با بیان اینکه در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی شاهد این هستیم که 62 درصد از داوطلبان تایید صلاحیت شدند، تصریح کرد: در مقایسه با دوره یازدهم که 39 درصد بود، افزایش قابل توجهی را در این دوره شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 درصد از داوطلبان در زنجان تایید صلاحیت شدند

62 درصد از داوطلبان در زنجان تایید صلاحیت شدند