مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:102024-01-06بين الملل

چرایی نفرت بی سابقه صهیونیست ها از نتانیاهو


ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل سیاسی گفت: کابینه نتانیاهو به سرعت سقوط می کند و وی در بدترین حالت ممکن در مقایسه با سایر نخست وزیران تاریخ رژیم صهیونیستی قرار دارد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: نتیجه نظرسنجی جدید شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان می دهد، ائتلاف احزاب کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی 45 کرسی از 120 کرسی کنست (مجلس این رژیم) را کسب می کنند، در حالی که ائتلاف مخالفان با 71 کرسی اکثریت مجلس را در اختیار خواهند داشت.

ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل سیاسی درباره سقوط کابینه نتانیاهو و تمایل نداشتن مردم به روی کار آمدن مجدد این کابینه به  راهبرد معاصر  گفت: تردیدی وجود ندارد شرایط کنونی نتانیاهو بدترین شرایط نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به نخست وزیران تاریخ این رژیم در سرزمین های اشغالی است.

 بخش قابل توجهی از منجلابی که کابینه نتانیاهو و شخص وی در آن دست و پا می زند، به دلیل رویکردهای افراطگرایانه و جنایتکارانه ای است که در برخورد با عملیات طوفان الاقصی در پیش گرفت.

وی افزود: بعد از 86 روز از عملیات طوفان الاقصی کابینه نتانیاهو کوچکترین پیشرفتی نسبت به اهدافش نداشته و تمام شعارهایی که داد، محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی نفرت بی سابقه صهیونیست ها از نتانیاهو

چرایی نفرت بی سابقه صهیونیست ها از نتانیاهو