مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:302024-01-06سياسي

اهدای 200 بسته لبخند مادری در لرستان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اهدای 200 بسته لبخند مادری در پویش «لبخند مادری 2» در این استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اهدای 200 بسته لبخند مادری در پویش لبخند مادری 2 در این استان خبر داد.

مجید طائف امروز در پویش لبخند مادری 2 بنیاد 15 خرداد این ستاد که با حضور یاسر اشراقی، معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام، مسئولان کمیته امداد، سپاه استان و گروه های مردمی همکار در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اهتمام و برنامه ریزی بنیاد 15 خرداد این ستاد در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون جوانی جمعیت گفت: یکی از برنامه های شاخص ستاد اجرایی فرمان امام اهدای بسته های لبخند مادری با هدف حمایت و تشویق خانواده های دارای فرزندان چندقلو و یا سه فرزند به بالا است.

طائف در خصوص چگونگی اهدای بسته های لبخند مادری توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: این بسته ها به خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر و خانواده های کم برخودار دارای فرزند سوم و بالاتر اهدا می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اهدای 200 بسته لبخند مادری در پویش لبخند مادری 2 در این استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی بسته های لبخند مادری مشتمل بر اقلام و وسایل کودک تا 6 ماهگی؛ یک میلیارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 200 بسته لبخند مادری در لرستان

اهدای 200 بسته لبخند مادری در لرستان