مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:252024-01-01سياسي

تغییر نام بلوار طبرسی به بلوار امام جواد (ع)


شورای شهر مشهد در جلسه صحن علنی امروز، به طرح تغییر نام بلوار طبرسی، حدفاصل حرم مطهر تا میدان فجر، به نام امام جواد(علیه السلام) رای داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، موسی الرضا حاجی بگلو، سخنگوی شورای شهر مشهد، امروز در پایان یکصدمین جلسه علنی شورا به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و اظهارکرد: در ابتدای این جلسه، لایحه نامگذاری تعدادی از معابر شهری در دستورکار قرار گرفت که از جمله آنها می توان به نامگذاری و تغییر نام بلوار طبرسی، حدفاصل حرم مطهر تا میدان فجر، به نام امام جواد(علیه السلام) اشاره داشت.

وی گفت: علاوه بر این، بلوار جدید الاحداث منشعب از بلوار مهدیه واقع در ورودی محدوده اراضی شهر سبز به نام ام ابیها(س) و خیابان های فرعی این معبر نیز نامگذاری شد.

حاجی بگلو افزود: دیگر دستورکار این جلسه، تصویب طرح مشارکت شهرداری در حمایت از مجتمع شوق زندگی و تخصیص اعتبار 10 میلیارد تومانی به منظور حمایت از کودکان آسیب دیده بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: لایحه شهرداری با موضوع مجوز انعقاد قرارداد اجرای پروژه احداث تصفیه خانه محلی آزادی به روش EPC و با ارزش 598 میلیارد تومان شامل 40 درصد نقد و 60 درصد غیرنقد نیز در این جلسه به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام بلوار طبرسی به بلوار امام جواد (ع)

تغییر نام بلوار طبرسی به بلوار امام جواد (ع)