مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 18:352023-12-31سياسي

استقلال طلبی و ظلم ستیزی در فرهنگ ملت ما نهادینه شده است


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز استقلال طلبی و ظلم ستیزی در وجود و فرهنگ ملت ما نهادینه شده، گفت: ما اکنون در نقطه اوج قدرت قرار داریم که این پیشرفت و ایستادگی به دلیل فرهنگ غنی ملی و دینی ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن کارخانه ایران پوپلین عصر امروز در مراسم گرامیداشت 418 شهدای کارگر گیلان با بیان اینکه دشمنان انقلاب بارها سعی کردند تا کارگران را رودرروی نظام قرار دهند، اظهار کرد: استحکام و استواری روحی کارگران، دشمنان را ناامید و مایوس کرده و بر خلاف تصور دشمنان، روحیه استوار کارگران باعث شد که نقشه های شوم دشمن همانند سایر توطئه هایشان خنثی شود.

  وی با بیان اینکه بسیاری از شهدای ما، بخشی از زندگی خود را با کار و کارگری سپری کردند، گفت: سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی نیز زمانی از عمر پر برکت خود را کارگری کرد و این موضوع بخشی از شخصیت بی نظیر این شهید والامقام را شکل داد؛ بطوری که روحیه آزادی خواهی از کودکی و نوجوانی در وجودش نمایان بود.

  فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز نظام اسلامی یک محور اصلی در معادلات بین المللی است و غزه و محور مقاومت با این اقتدار مواجه هستند، افزود: امروز شاهدیم که رژیم غاصب صهیونیستی به همراهی کشورهای غربی، بدترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال طلبی و ظلم ستیزی در فرهنگ ملت ما نهادینه شده است

استقلال طلبی و ظلم ستیزی در فرهنگ ملت ما نهادینه شده است