مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 12:552023-12-29اقتصادي

سازمان غذا و دارو: از خرید اینترنتی دارو خودداری کنید


معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو گفت: تدوین دستورالعمل دارورسانی درب منزل در دستور کار قرار دارد تا بر این اساس داروی سالم از طریق داروخانه زیر نظر داروساز از مسیر سالم به دست بیمار واقعی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، دکتر سیدحیدر محمدی معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو در همایش معاونین غذا و داروی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور با اشاره به اینکه وضعیت حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در سال جاری بهتر از سال گذشته است، اظهار کرد: در حوزه دارو پس از مدتی وقفه در تخصیص ارز، از اواخر تیر ماه شرایط تخصیص و تامین با همکاری بانک مرکزی بهبود یافت.

کاهش کمبودهای دارویی وی با اشاره به کاهش کمبودهای دارویی در ماه های اخیر اظهار کرد: داروهای وارفارین و متی مازول داروهایی بودند که طی ماه های اخیر با کمبود مواجه بود که خوشبختانه محموله هایی از این داروها توزیع و محموله های بعدی نیز تامین و توزیع خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه مشکلات ایجاد شده در حوزه شیرخشک در نمای بیرونی و فضای رسانه بیشتر از واقعیت بود، گفت: به دلیل مشکلاتی که در چهار ماهه اول سال در تامین ارز داشتیم تامین ماده اولیه شیرخشک با مشکل مواجه شد و تولیدکنندگان بزرگ این فرآورده از ذخایر خود نسبت به تامین بازار اقدام کردند؛ در شهریور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان غذا و دارو: از خرید اینترنتی دارو خودداری کنید

سازمان غذا و دارو: از خرید اینترنتی دارو خودداری کنید