مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:302023-12-25دانش

دانشگاه علم و هنر موفق به کسب رتبه ششم در بین دانشگاه های غیردولتی ایران شد


بنا بر اعلام دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علم و هنر در بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی کشور از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) موفق به کسب رتبه ششم شد.

- ایسنا/یزد بنا بر اعلام دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علم و هنر در بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی کشور از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) موفق به کسب رتبه ششم شد.

موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) به عنوان یک مرکز معتبر بین المللی، برای پشتیبانی از سیاست گذاری های کلان پژوهشی و آموزشی کشورهای اسلامی از طریق تهیه، پردازش و روزآمدسازی اطلاعات پژوهشی با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد و به کارگیری فناوری های پیشرفته و منطبق با استانداردهای جهانی برای سنجش فعالیت های علمی و پژوهشی کشورهای جهان اسلام برای کمک به ارتقاء سطح علمی این کشورها فعالیت می کند.

اخیراً جزییات آخرین رتبه بندی و ارزیابی 132 دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور توسط گروه رتبه بندی موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) برای سال 1400-1401 منتشر شد که در این رتبه بندی، معیارهای کلی در رتبه بندی دانشگاه ها در شش حوزه آموزش(با وزن 30 درصد)، پژوهش (با وزن 25 درصد)، فناوری و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علم و هنر موفق به کسب رتبه ششم در بین دانشگاه های غیردولتی ایران شد

دانشگاه علم و هنر موفق به کسب رتبه ششم در بین دانشگاه های غیردولتی ایران شد