مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:102023-12-26اقتصادي

باید از دستاوردهای پژوهشی برای رفع چالش های استان کرمانشاه بهره بگیریم


استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مجموعه های پژوهشی استان گفت: دستاوردهای پژوهشی باید از محیط کوچک و آزمایشگاهی به میدان واقعی بیایند و از آنها برای رفع مشکلات و چالش های استان بهره گرفته شود.

- باید از "دستاوردهای پژوهشی" برای رفع چالش های استان کرمانشاه بهره بگیریم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مجموعه های پژوهشی استان گفت: دستاوردهای پژوهشی باید از محیط کوچک و آزمایشگاهی به میدان واقعی بیایند و از آنها برای رفع مشکلات و چالش های استان بهره گرفته شود.

محمد طیب صحرایی، امروز (پنجم دی) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از زیباترین جلوه های توانمندی فرزندان استان نمایشگاه هایی است که دستاوردهای پژوهشی در آن به نمایش درآمده باشد، گفت: این نمایشگاه که امروز از آن بازدید کردیم حقیقتا جلوه خوبی از توانمندی پژوهشگران و مبتکران استان است.

وی افزود: آنچه در این میان مهم است این است که نگذاریم این فعالیت ها صرفا در حد نمایشگاه باقی بماند.

صحرایی گفت: در همین راستا با هماهنگی صورت گرفته با معاونین استانداری، قرار است در هفته های آینده طبق دسته بندی مشخص گروه های تخصصی که در این نمایشگاه حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از دستاوردهای پژوهشی برای رفع چالش های استان کرمانشاه بهره بگیریم

باید از دستاوردهای پژوهشی برای رفع چالش های استان کرمانشاه بهره بگیریم