مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:252023-12-25اقتصادي

همه واگن های باری به کفش ترمز مجهز شدند


در حال حاضر همه واگن های باری به کفش ترمز تجهیز شده و نقص های موجود در سیستم ترمز واگن ها تا حد امکان برطرف شده است.

- مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: در حال حاضر همه واگن های باری به کفش ترمز تجهیز شده و نقص های موجود در سیستم ترمز واگن ها تا حد امکان برطرف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمیعاد صالحی در اینستاگرام نوشت: سال های طولانی است که به دلایل مختلف نزدیک به 30 درصد از واگن های باری شبکه با خارج کردن سیستم ترمز واگن از مدار و به اصطلاح به صورت شیر بسته سیر می کردند که این موضوع باعث می شد قطار در زمان هایی که باید متوقف شود با افزایش طول خط ترمز مواجه شده و دیرتر از حرکت بایستد.

تنها عامل کنترلی نیز حداقلی از نیروی ترمز بود که برای خط ترمز 1000 متری در شیب 15 در هزار، معادل 41 درصد وزن واگن در نظر گرفته می شد که این مقدار، ضریب اطمینانی حداقلی بوده و سهل انگاری های کوچک می توانست منجر به مشکلاتی بزرگ شود.

به گفته وی، به همین دلیل از یک سال قبل این موضوع را در هیأت مدیره طرح کردم و با اتخاذ تدابیر لازم و برنامه ریزی صورت گرفته، در سه ماهه اخیر در ابتدا به صورت آزمایشی در یکی از مناطق و به مرور در کل شبکه، واگن های باری به کفش ترمز تجهیز شده و نقص های موجود در سیستم ترمز واگن ها تا حد امکان برطرف شده و با پیگیری شبانه روزی، در حال حاضر تقریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه واگن های باری به کفش ترمز مجهز شدند

همه واگن های باری به کفش ترمز مجهز شدند