مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:352024-01-07سياسي

حضور پرشور مردم در حماسه 22 بهمن، بسترساز برگزاری انتخابات باشکوه است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در 22 بهمن ماه باعث می شود نقشه های دشمن با شکست مواجه شود و نتواند در فرصت باقی مانده از 22 بهمن ماه تا انتخابات به اهداف خود دست پیدا کند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در 22 بهمن ماه باعث می شود نقشه های دشمن با شکست مواجه شود و نتواند در فرصت باقی مانده از 22 بهمن ماه تا انتخابات به اهداف خود دست پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امروز (هفدهم دی ماه)، در ستاد برگزاری دهه فجر که با حضور مسئولین کمیته های تخصصی ستاد در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با ذکر این نکته که 2 حماسه بزرگ را پیش رو داریم، اظهار کرد: حماسه 22 بهمن که هر ساله یک تجدید بیعت امت با آرمان های انقلاب اسلامی محسوب می شود جزو مهم ترین اجتماع های کشور است که مورد رصد دوست و دشمن قرار دارد.

وی، با ذکر این نکته که حجم عظیمی از تبلیغات سوء برای ناامیدی و دلسرد کردن مردم در این روزها آغاز می شود، عنوان کرد: دشمن در تلاش است که مشارکت مردم در امور حکمرانی را کاهش دهد تا در نهایت بتواند به اهداف پلید خود دست پیدا کند.

به همین جهت در برنامه های 22 بهمن ماه و انتخابات پیش رو، دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت به کار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در حماسه 22 بهمن، بسترساز برگزاری انتخابات باشکوه است

حضور پرشور مردم در حماسه 22 بهمن، بسترساز برگزاری انتخابات باشکوه است