مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:052024-01-18سياسي

مصوبه «اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس غیر دولتی» در مجمع تشخیص بررسی شد


هیأت عالی نظارت، به منظور بررسی موارد مغایرت و عدم انطباق مصوبه مجلس در خصوص «اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی » به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر ذوالقدر، دبیر هیات عالی نظارت در ابتدای این جلسه با قدردانی از تلاش ها و زحمات اعضای هیات نظارت در بررسی موارد مغایرت و عدم انطباق برنامه هفتم پیشرفت، مصوب مجلس شورای اسلامی با سیاست های کلی نظام، گفت: به منظور تسریع در بررسی مغایرت ها و موارد عدم انطباق احراز شده توسط هیات عالی نظارت در برنامه هفتم مصوب مجلس و ایجاد هماهنگی بیشتر، کمیته ای مشترک فی ما بین هیات عالی نظارت و مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

وی افزود: از آنجا که مغایرت ها  و موارد عدم انطباق مصوب هیات عالی نظارت از طریق شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی اعلام می شود و سپس مصوبات مجلس برای رفع ایرادات مذکور مجددا در هیات عالی نظارت بررسی می شود، کمیته مشترک مجلس و هیات  عالی به منظور رفع سریعتر مغایرت ها و اصلاح موارد عدم انطباق، تلاش خواهد کرد.

بنا بر این گزارش هیات عالی نظارت سپس به بررسی مصوبه مجلس در خصوص اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه «اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس غیر دولتی» در مجمع تشخیص بررسی شد

مصوبه «اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس غیر دولتی» در مجمع تشخیص بررسی شد