مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:302024-01-07اقتصادي

بیمه ارزان و کمک هزینه کرایه برای عقد قرارداد خرید تضمینی گندم


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: 20 درصد بیمه ارزان و کمک هزینه کرایه حمل گندم برای کشاورزانی که قرارداد خرید تضمینی گندم را بسته اند، - ایسنا/اردبیل مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: 20 درصد بیمه ارزان و کمک هزینه کرایه حمل گندم برای کشاورزانی که قرارداد خرید تضمینی گندم را بسته اند، تعلق خواهد گرفت.

علی نوبخت 17 دی در گفتگو با ایسنا با اعلام اینکه نرخ خرید تضمینی گندم فعلا مشخص نیست و تأثیری در کشت گندم در استان اردبیل ندارد، افزود: کشاورزان با مراجعه به سامانه همراه اول می توانند به انعقاد قرارداد خرید تضمینی گندم خود اقدام نمایند.

وی اظهار کرد: کشاورزان در قبال عقد قرارداد خود، از 20 درصد بیمه ارزان برخوردار شده و همچنین از کمک هزینه کرایه حمل به ازای هر تن 150 هزار تومان برخوردار خواهند شد.

نوبخت با بیان اینکه هزینه بیمه در زمان خرید گندم کسر خواهد شد، تصریح کرد: 12 هزار هکتار سطح زیر کشت گندم و جو در استان اردبیل وجود دارد و میزان کاشت گندم در سال جاری نسبت به مدت مشابه کاهشی نداشته است.

مدیرکل غله استان افزود: از کشاورزان استان درخواست داریم با مراجعه به سامانه معرفی شده نسبت به عقد قرارداد خود اقدام نمایند و مزایای آن برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ارزان و کمک هزینه کرایه برای عقد قرارداد خرید تضمینی گندم

بیمه ارزان و کمک هزینه کرایه برای عقد قرارداد خرید تضمینی گندم