مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:202024-01-17اقتصادي

افتتاح 2 پروژه ورزشی کارگران خراسان شمالی در بجنورد و اسفراین


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعدادی از مجموعه های ورزشی کارگری استان بازدید و دو پروژه را افتتاح کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعدادی از مجموعه های ورزشی کارگری استان بازدید و دو پروژه را افتتاح کرد.

محمد چکشیان صبح امروز 27 دی ماه در جریان سفر به خراسان شمالی از مجموعه ورزشی کارگران امام علی (ع) بجنورد بازدید و زمین چمن مصنوعی شماره دو آن را افتتاح کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در خصوص این پروژه ورزشی، بیان کرد: اعتبار این پروژه 15 میلیارد ریال بود که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تامین شد.

مهدی اسلام خواه، مساحت این زمین چمن مصنوعی را یک هزار و 100 متر مربع اعلام کرد و گفت: با توجه به تاکیدات بسیار برای بهره مندی از کالاهای تولید داخل، چمن مصنوعی نصب شده در این زمین از نوع مرغوب داخلی است.

وی افزود: زیرساخت های جامعه کارگری در استان، توسعه چندانی نیافته بود اما طی دو سال گذشته توجهات به این بخش تقویت شده و شاهد نشاط بیشتر در جامعه کارگری به عنوان افراد مولد و موثر در چرخش اقتصاد استان و کشور هستیم.

چکشیان معاون وزیر کار در ادامه سفر خود، به شهرستان اسفراین رفت و سایت تیراندازی به اهداف پروازی ویژه کارگران را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 پروژه ورزشی کارگران خراسان شمالی در بجنورد و اسفراین

افتتاح 2 پروژه ورزشی کارگران خراسان شمالی در بجنورد و اسفراین