مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:402023-12-23اقتصادي

توجه شرکت های دانش بنیان به حل مشکلات بومی باشد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه توجه شرکت های فناور و دانش بنیان باید به حل مشکلات بومی استان باشد گفت: در توسعه فعالیت های اقتصادی با رویکرد تولید ثروت از دانش پیشرفت خوبی داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود معینی صبح امروز در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر در سالن دانشگاه آزاد اظهار کرد: در استان همدان توسعه فعالیت های اقتصادی و رویکرد تولید ثروت از دانش با نگاه اقتصاد دانش بنیان پیشروی خوبی به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه در مسیر تولید ثروت به علم دانشگاه آزاد اسلامی همدان نگاهی استانی و ملی دارد بیان کرد: معتقد هستیم باید دانشگاه در حل نیازهای جامعه نقش آفرین باشد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان تاکید کرد: با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاهی در جامعه و احصا مشکلات برای حل مسائل تحقیقات و مطالعات علمی شکل می گیرد که این مهم از نقش های پررنگ کارکرد علمی دانشگاه در جامعه است.

وی افزود: خوشبختانه فعالیت و همکاری خوبی بین بدنه علمی دانشگاه آزاد اسلامی  همدان با سایر دانشگاه های استان و ادارات کل برقرار است که منجر به انعقاد تفاهم نامه های خوبی در زمینه های مختلف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه شرکت های دانش بنیان به حل مشکلات بومی باشد

توجه شرکت های دانش بنیان به حل مشکلات بومی باشد