مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:302024-01-10اقتصادي

کشف انبار مواد خوراکی خارجی در شهر ری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مقابله با ورود کالای قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی در یک انبار کالا در محدوده شهر ری موضوع بلافاصله در دستور کار .

- ربیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از شناسایی و کشف یک انبار مواد خوراکی به ارزش 40 میلیارد ریال در شهر ری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مقابله با ورود کالای قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی در یک انبار کالا در محدوده شهر ری موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با پیگیری موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی های قضایی در بازرسی از این انبار 80 هزار و 677 عدد انواع شکلات و آدامس و آب نبات خارجی فاقد مدارک و مستندات قانونی لازم کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه یک نفر شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد، عنوان کرد: بر اساس برآورد های صورت گرفته توسط کارشناسان ارزش کالا های کشف شده 40 میلیارد ریال اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار مواد خوراکی خارجی در شهر ری

کشف انبار مواد خوراکی خارجی در شهر ری