مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:402024-01-08سياسي

واگذاری غیر قانونی 266 هکتار اراضی ملی دماوند توسط شهرداری و شورای شهر وقت


رییس کل دادگستری استان تهران پس از استماع گزارشات دستگاه های ذی ربط در مورد واگذاری غیرقانونی و بدون ضابطه بیش از 266 هکتار از اراضی ملی و دولتی موسوم به کیلان در دماوند اظهار کرد: - رییس کل دادگستری استان تهران پس از استماع گزارشات دستگاه های ذی ربط در مورد واگذاری غیرقانونی و بدون ضابطه بیش از 266 هکتار از اراضی ملی و دولتی موسوم به کیلان در دماوند اظهار کرد: آنچه واضح و آشکار است این است که واگذاری این اراضی توسط شهرداری و شورای شهر وقت کاملا غیرقانونی و بدون مجوز و طی رویه ها و تشریفات های لازم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، اعضا و نمایندگان دستگاه های متولی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، کیفیت اقدامات انجام شده از سوی دستگاه های مسئول پیرامون اجرای مصوبات نشست پیشین شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه یورتعلی حصاربن در شهرستان فیروزکوه موسوم به باغ فیروزه ارائه شد.

در این نشست همچنین آخرین وضعیت واگذاری بیش از 266 هکتار از اراضی موسوم به کیلان در شهرستان دماوند مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری غیر قانونی 266 هکتار اراضی ملی دماوند توسط شهرداری و شورای شهر وقت

واگذاری غیر قانونی 266 هکتار اراضی ملی دماوند توسط شهرداری و شورای شهر وقت