مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:452023-12-23اقتصادي

جلوگیری از خام فروشی ها راهبرد استان سمنان در بخش معادن است


استاندار سمنان مهمترین سیاست و راهبرد این استان در حوزه معادن را جلوگیری از خام فروشی ها و افزایش فراوری مواد معدنی دانست.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان مهمترین سیاست و راهبرد این استان در حوزه معادن را جلوگیری از خام فروشی ها و افزایش فراوری مواد معدنی دانست.

سید محمدرضا هاشمی امروز (شنبه، دوم دی ماه) در نشست با مدیرکل و شورای معاونان اداره کل صمت استان، از سمنان به عنوان یکی از معدنیترین استان ها در کشور نام برد و اظهار کرد: در استان سمنان در حوزه معادن، بیش از همه به دنبال افزایش و ارتقای بهره وری و جلوگیری از خام فروشی در معادن بوده ایم و تمهیدات و اقدامات لازم در این بخش در دستور کار است.

او بر لزوم افزایش نظارت ها تاکید کرد و گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با اقدامات، نظارت های مستمر و تقویت ارتباط با مردم از طریق سامانه 124 در بحث جلب اعتماد مردم، امیدآفرینی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند ماه، نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

وی به جایگاه مهم اداره کل صنعت، معدن و تجارت پرداخت و ادامه داد: به واسطه صنعتی و معدنی بودن استان و اهمیت ماموریت ها و وظایف اداره کل صمت، توجه به توسعه مدیریت و منابع این مجموعه، اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خام فروشی ها راهبرد استان سمنان در بخش معادن است

جلوگیری از خام فروشی ها راهبرد استان سمنان در بخش معادن است