مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:102023-12-24سياسي

هشدار معاون استاندار در بازدید از طرح 48 هکتاری چرام


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از چرام تبعات عدم رعایت مسائل فنی و مقررات ملی ساختمان در اجرای ساختمانهای واقع در محدوده طرح 48 هکتاری و همچنین مشکلات ناشی از عدم امکان نظارت سازمان نظام مهندسی و شهرداری بر ساختمانهای احداثی در این طرح را هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چرام؛ امروز در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان چرام جلسه ای در خصوص بررسی وضعیت طرح 48 هکتاری شهر چرام و تعیین تکلیف ساختمانهای نیمه تمام، راکد و رها شده سایت ادارات شهرستان چرام با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان، مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری، شهردار و شورای اسلامی شهر، دستگاههای خدمات رسان و اداری شهرستان به ریاست علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد.

در این جلسه فرماندار و شهردار چرام خلاصه ای از وضعیت طرح 48 هکتاری و سایت ادارات شهرستان و مشکلات متصرفین  و شهروندان ساکن در این طرح را بیان کردند.

علی محمد روستا در این بازدید و جلسه  به بررسی مشکلات و تبعات ساخت و سازهای روز افزون و الزام شهرداری به ارائه خدمات به مردم پرداخت و خواستار تعیین تکلیف طرح 48 هکتاری چرام پس از یک دهه با ارائه راهکار مناسب و عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار معاون استاندار در بازدید از طرح 48 هکتاری چرام

هشدار معاون استاندار در بازدید از طرح 48 هکتاری چرام