مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:302024-01-20اجتماعي

آغاز طرح ترافیکی - انتظامی زمستانه خوزستان/ فعالیت 63 اکیپ راهداری در محورها


معاون عمرانی استاندار خوزستان بر ضرورت آمادگی دستگاه های خدماتی و امدادی جهت طرح ترافیکی- انتظامی زمستانه خوزستان تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون عمرانی استاندار خوزستان بر ضرورت آمادگی دستگاه های خدماتی و امدادی جهت طرح ترافیکی- انتظامی زمستانه خوزستان تاکید کرد.

محمد خانچی امروز (30 دی) در آغاز رزمایش طرح ترافیکی- انتظامی زمستانه خوزستان که در محل پاسگاه پلیس راه اهواز – اندیشمک برگزار شد، اظهار کرد: تردد در استان خوزستان به دلیل راهیان نور و میهمانان نوروزی و جذابیت آب و هوای استان در این فصل، بسیار افزایش خواهد یافت و امسال نیز با توجه به ماه مبارک رمضان، عموما سفرها زودتر آغاز خواهد شد و لازم است همه دستگاه های خدماتی و امدادی آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: امروز رزمایشی با محوریت پلیس راه و مجموعه راهداری، هلال احمر و اورژانس برگزار شد و امیدواریم سفرهای خوب و ایمنی برای مردم در پیش داشته باشیم .

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به مه آلود بودن این فصل، انتظار داریم که مردم نیز همراهی کنند چرا که ممکن است در برخی ساعات، وضعیت جاده ها نامناسب باشد و مردم ضوابط رانندگی را رعایت کنند چون در کاهش حوادث رانندگی بسیار موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ترافیکی - انتظامی زمستانه خوزستان/ فعالیت 63 اکیپ راهداری در محورها

آغاز طرح ترافیکی - انتظامی زمستانه خوزستان/ فعالیت 63 اکیپ راهداری در محورها