مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:202024-01-05حوادث

گازگرفتی 9 زنجانی را راهی بیمارستان کرد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: 9 نفر بر اثر 2 حادثه گازگرفتگی دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

- ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: 9 نفر بر اثر 2 حادثه گازگرفتگی دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

داریوش تقی لو در گفت وگو با ایسنا در رابطه با اولین حادثه گازگرفتگی، اظهار کرد: در پی اعلام نشت گاز در ساعت 00:53 بامداد امروز (15 دی ماه) در جاده زنجان - تبریز کیلومتر 14، تکنسین های اورژانس فورا برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مسمومیت 7 مددجو بر اثر گازگرفتگی در حادثه مذکور خبر داد و افزود: 2 کد آمبولانس زنجان رود و الهیه به محل حادثه اعزام شدند که 2 مددجو با کد زنجان رود و الهیه و 4 نفر با وسیله شخصی به بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان اعزام شدند.

این مسئول در رابطه با دومین حادثه گازگرفتگی، تصریح کرد: در ساعت 8:10 صبح امروز (15 دی ماه) در پی اعلام گازگرفتگی در شهرک کارمندان خیابان پنجم شرقی، یک زن 54 ساله و یک مرد 61 ساله دچار مسمومیت شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با اشاره به اعزام آمبولانس به محل حادثه، خاطرنشان کرد: مددجویان پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی، به بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازگرفتی 9 زنجانی را راهی بیمارستان کرد

گازگرفتی 9 زنجانی را راهی بیمارستان کرد