مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 10:052023-12-22بين الملل

خنجر سرخ بر گلوی اقتصاد غرب


«انصار الله یمن نه تنها تداوم حمایت های غرب از جنایات صهیونیست ها در نوار غزه را پرهزینه کرده، بلکه خنجر سرخ خود را بر گلوی تجارت و اقتصاد قدرت های غربی گذاشته و در حال یادآوری این نکته به آن ها است که کریدورهای قدرت جهان در میدان عمل نیز در حال تغییر هستند.

- انصار الله یمن نه تنها تداوم حمایت های غرب از جنایات صهیونیست ها در نوار غزه را پرهزینه کرده، بلکه خنجر سرخ خود را بر گلوی تجارت و اقتصاد قدرت های غربی گذاشته و در حال یادآوری این نکته به آن ها است که کریدورهای قدرت جهان در میدان عمل نیز در حال تغییر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الف نوشت؛ دولت آمریکا به تازگی از ابتکار خود جهت ایجاد یک ائتلاف دریایی در دریای سرخ با هدف مقابله با آنچه تهدیدات حوثی های یمنی علیه کشتیرانی بین المللی در تنگه باب المندب و دریای سرخ ادعا شده، خبر داده است.

ائتلاف دریایی که به غیر از آمریکا، دولت هایی نظیر انگلیس، بحرین، کانادا، فرانسه، ایتالیا، هلند، نروژ، سیشل و اسپانیا نیز در آن عضویت دارند.

البته آمریکایی ها در رابطه با هدفِ اعلامی خود از تشکیل ائتلاف مذکور، بار دیگر همچون سایر سیاست هایشان، راهِ فرافکنی را در پیش گرفته اند و حوثی های یمنی را به خطر انداختن جریان آزاد کشتیرانی و تجارت دریایی از مجرای دریای سرخ و تنگه باب المندب متهم کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنجر سرخ بر گلوی اقتصاد غرب

خنجر سرخ بر گلوی اقتصاد غرب