مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:252024-01-18اجتماعي

فرهنگ مصرف گرایی در تضاد با محیط زیست است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم سبک زندگی مردم، فرهنگ مصرف گرایی و عدم بهره برداری اصولی از انرژی و منابع زیستی را در تضاد با محیط زیست دانست و گفت: - ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم سبک زندگی مردم، فرهنگ مصرف گرایی و عدم بهره برداری اصولی از انرژی و منابع زیستی را در تضاد با محیط زیست دانست و گفت: به دلیل عدم توجه به ملاحظات زیست محیطی در دهه های گذشته، امروز دچار معضلات و چالش های جدی شده ایم.

محمدحسین بازگیر در همایش آموزشی مدیریت سبز در دستگاه های اجرایی که به مناسبت هفته هوای پاک در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست در قوانین و آموزه های دینی و اخلاقی، گفت: اصل 50 قانون اساسی، از مهمترین و مترقی ترین اقدامات زیست محیطی پس از انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان قم، وی با اشاره به فرارسیدن هفته هوای پاک با شعار هوای پاک، مسئول پاسخگو، شهروند مسئول ، تصریح کرد: بر اساس آمارهای ارائه شده توسط نهادهای بین المللی، حدود 2 درصد مرگ و میرهای جهان به دلیل آلودگی آب و 10 درصد مرگ و میرها به دلیل آلودگی هواست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم سبک زندگی مردم، فرهنگ مصرف گرایی و عدم بهره برداری اصولی از انرژی و منابع زیستی را در تضاد با محیط زیست دانست و گفت: به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مصرف گرایی در تضاد با محیط زیست است

فرهنگ مصرف گرایی در تضاد با محیط زیست است